دلیل عدم دعوت از یزدانی به اردوی تیم ملی چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از فردا (23 خرداد) در کمپ تیم‌های ملی استارت می‌خورد درحالیکه کامران قاسم‌پور قرار است همراه با محسن کاوه راهی ایتالیا شده و در جام بین‌المللی ساساری کشتی بگیرد.

نام برخی کشتی‌گیران از جمله امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در بین نفرات دعوتی به این اردو دیده نمی‌شد. محمد نخودی که حضور خود در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در وزن 79 کیلوگرم را قطعی کرده، از چندی قبل کتفش آسیب ‌دیده است.

امیرمحمد یزدانی هم طبق چرخه، نفر اول وزن 70 کیلوگرم بوده و قرار است در آلبانی نماینده این وزن ایران باشد.

دارنده دو نشان نقره مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2023 بلگراد درخصوص عدم دعوتش به این اردو گفت: با علی آقا (دبیر) و آقا محسن (کاوه) صحبت کردیم، باتوجه به فاصله‌ای که تا مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی وجود دارد و فعلا برنامه‌ها معطوف به المپیک است، قرار است این اردو را حضور نداشته باشیم. یعنی کاملا با کادرفنی هماهنگ هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. حالا یک اردو یا چند اردو، را نمی‌دانم اما عنوان شد فعلا نیازی نیست در اردو بماند و خودتان تمرین کنید.

امیرمحمد یزدانی درباره پیگیری تمریناتش در مازندران نیز به خبرآنی گفت: تمریناتم را در باشگاه حسین نقیبی زیر نظر او و شهرام امید پیگیری می‌کنم، تمرین بدنسازی‌ام هم زیر نظر برادران هاشمی است و بخشی از تمریناتم را نیز زیر نظر آقا رضا یزدانی انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

یزدانی اردوی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.