آغاز رسمی نمایشگاه آبادیران با حضور ٣٠٠ شرکت دانش بنیان و ۴۵ نهاد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، حمیدرضا شکری دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در امور مردمی سازی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبادیران که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: نگاهی که به آبادیران داریم یک نگاه گفتمانی است؛ اینکه صرفا آبادیران را به توسعه بازار دانش‌بنیان ها و برگزاری نمایشگاه محدود کنیم نگاه ما نیست بلکه ما در این نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان پیشرفت ، آبادانی و امیدافرینی را دنبال می کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه توسعه بازار شرکت‌ها و رفع نیازهای متولیان محرومیت زدایی میوه این گفتمان است، افزود: از سال گذشته چندین رویکرد را دنبال می‌کنیم که یکی از آن ها همگرایی با نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت و دانشگاه‌ها و پارک‌ها است و خوشبختانه امسال ۴۵ نهاد آبادانی و پیشرفت، دستگاه های حاکمیتی دولتی و ... حضور پیدا کرده اند.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در امور مردمی سازی ضمن بیان این مطلب که دومین دوره نمایشگاه آبادیران، تقاضا محور است و هر برنامه نیاز مشخصی دارد، گفت: در این راستا یک بسته حمایتی را برای ارائه ۴٧ خدمت طراحی کردیم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ گروه جهادی در طرف تقاضا در این نمایشگاه حضور دارند و نیاز خودشان را ارائه می کنند.

شکری به بخش ویژه نمایشگاه آبادیران اشاره کرد و گفت: بخش ویژه نمایشگاه امسال، موکب خادم الرضا است و در آن توانمندی دانش بنیان ها در حوزه اربعین رونمایی خواهد شد.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در امور مردمی سازی در پایان گفت: ۳۰۰ شرکت‌ دانش بنیان و گروه‌ و ۴۵ نهاد در طرف تقاضا محرومیت زدایی هستند در این دوره از نمایشگاه آبادیران حضور دارند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.