دلیل شکست قهرمان روس‌تبار جهان در بوداپست از زبان مربی‌اش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، طی دو روز 17 و 18 خرداد ماه بوداپست میزبان دومین و آخرین مسابقه رنک‌دار اتحادیه جهانی در سال 2024 بود. رقابت‌های وزن 65 کیلوگرم این تورنمنت باتوجه به تعداد نفرات شرکت‎‌کننده به صورت دوره‌ای برگزار شد که کاتارو کیوکای ژاپنی با شکست عباس ابراهیم‌زاده قهرمان این وزن شد و مدال برنز هم به حاجی علی‌یف رسید.

البته کیوکا با یک شکست قهرمان این تورنمنت شد و در این وزن نتایج عجیبی رقم خورد. اسماعیل موسکائف که سال گذشته در 30 سالگی قهرمان وزن 65 کیلوگرم جهان شده بود، در این رقابت‌ها درحالیکه در خانه کشتی می‌گرفت، عملکرد قابل قبولی نداشت. او شکست 7-2 را مقابل کاتارو کیوکای ژاپنی پذیرفت اما همین ژاپنی به حاجی علی‌یف آذربایجانی 5-2 باخت، درحالیکه موسکائف توانست حاجی علی‌یف را 9-3 شکست دهد.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد مجارستان برعهده بانکوتی زولت است، اما موسکائف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان زیر نظر کنستانتین اولفسکی تمرین می‌کند.

مربی موسکائف بعد از آنکه دست این کشتی‌گیر از مدال تورنمنت مجارستان کوتاه ماند، دلیل این امر را فاصله کوتاه بین دو مبارزه او عنوان کرد و تاکید داشت که موسکائف برای شرکت در المپیک آماده بوده و مشکلی ندارد.

او همچنین تاکید کرد که موسکائف این کشتی‌گیر ژاپنی را در المپیک شرکت خواهد داد.

مجارستان با 5 کشتی‌گیر آزاد، فرنگی و زنان در رقابت‌های المپیک شرکت خواهد کرد. اسماعیل موسکائف و لیگتی در دو وزن 65 و 125 کیلوگرم نمایندگان کشتی آزاد این کشور در پاریس هستند و لوای زولتان در 77 کیلو و دیوید لوسونچی در 87 کیلوگرم نیز سهمیه کشتی فرنگی را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

قهرمان بوداپست

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.