انتخاب درست؛ ناکامی مضاعف صهیونیستها

گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی- با شروع عملیات محور مقاومت ،تحت عنوان "عملیات طوفان الاقصی" و شکست سنگین اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و متعاقب آن، جنایات بی حد و حصر این رژیم علیه زنان و کودکان فلسطینی، هزینه‌های بسیار سنگینی بر این رژیم اشغالگر تحمیل شد که برخی از این هزینه های بزرگ و غیر قابل ترمیم، عبارتند از:

1- شکست هیمنه دروغین و اقتدار پوشالی رژیم سفاک صهیونیستی که با وجود تبلیغات فراوان و داشتن دستگاه‌های امنیتی متعدد عریض و طویل (بالغ بر 7 نهاد اطلاعاتی و امنیتی!) در برابر عملیات «طوفان الاقصی» عاجز و درمانده شده و در کنار از هم گسیختگی و آشفتگی‌های داخلی، توانایی پیش بینی مخاطرات پیش رو در برابر حملات جبهه مقاومت را نداشته و متحمل خسارات سنگین و جبران ناپذیر حیثیتی از بعد امنیتی شد و کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را بار دیگر در منظر همگان عیان ساخت.

2- بر ملا شدن چهره واقعی صهیونیسم و شناخت بیشتر نسل جوان از ماهیت این رژیم آپارتاید و کودک‌کش موجب "تولید و تجدیدِ تنفر و کینه" از این رژیم غاصب در بین امت اسلام، خصوصاً در نسل جدید اعم از کودکان و نوجوانان شده است.

چند سالی بود که القاء خطر و موج تنفر علیه رژیم صهیونیستی در امت اسلام کم رنگ شده بود (خصوصاً ایجاد تنفر و خشم در کودکان و نوجوانان مسلمان و نسل جدید) و بعضاً تبیین جنایات تاریخی آن نیاز به یک برون‌داد زنده داشت، اما این جنگ و جنایات علیه زنان و کودکان مسلمان، علاوه بر نشان دادن چهره و ماهیت واقعی این رژیم، در بین کودکان و نوجوانان مسلمان نیزکینه و خشم و نفرت جدّی ایجاد کرد. هر چند این تاثیر و انزجار در بین مردم و نوجوانان سایر ادیان و ملت های آزاده دنیا هم به خوبی مشهود است.

3- سخت و پر هزینه شدن عادی سازی روابط صهیونیست‌ها در جامعه اسلامی:

چند سال تلاش صهیونیست‌ها برای نفوذ در جامعه اسلامی و همینطور ایجاد روابط دیپلماتیک به منظور فریب مسلمانان با خدشه جدی روبرو شد و بیداری امت اسلامی به واسطه جنایات این رژیم علیه مسلمانان در جنگ اخیر شکل گرفت و برون‌داد این مسئله موجب به خطر افتادن منافع رژیم در کشورهایی نظیر ترکیه، اردن، بحرین و سایر کشورهای دیگر شد.

بدین ترتیب، رژیم صهیونیستی در آینده برای عادی سازی روابط با چالش و مانع جدی به نام «امت بیدار اسلامی» در کشورهای مختلف مواجه خواهد بود.

4- قطعاً جذب جبهه مقاومت خصوصاً حماس افزایش خواهد داشت. بسیاری از جوانان فلسطینی و کودکان که داغ خانواده ها و بستگان خود را دیده‌اند و مورد ظلم و ستم این رژیم نامشروع قرار گرفته‌اند، به فکر انتقام از این رژیم غاصب خواهند بود و این مسئله موجب این می‌شود که این جوانان در آینده نزدیک به جبهه مقاومت بپیوندند.

5- علیرغم تلاش گسترده رژیم صهیونیستی در اختلاف افکنی در بین امت اسلام به واسطه بیان اختلافات بین مذاهب، اختلافات قومی و کشوری، جنگ اخیر به برکت خون شهدای مظلوم فلسطین، اکثر مسلمانان را در اقوام و مذاهب مختلف در سراسر دنیا علیه این رژیم و دفاع از خط مقاومت متحد کرد و این مسئله هم در فضای مجازی و هم در فضای میدانی نمود مشهودی داشت.

6- بار دیگر علی‌رغم تلاش تبلیغاتی و رسانه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر نشان دادن امنیت داخلی این رژیم و پیشرفت‌ها و قدرت منطقه‌ای با هدف جذب صهیونیست های سراسر اروپا و آمریکا به سمت فلسطین، این ضربه امنیتی جبهه مقاومت علیه این رژیم دروغین، تمام تبلیغات فریبنده آنها را نقش بر آب کرد و مسیر جذب آنها از سراسر دنیا به سمت خود را پر هزینه کرده است.

7-عدم اعتماد مردم دنیا به رسانه‌های اجیر شده و بوق های تبلیغاتی وابسته به صهیونیسم:

با توجه به افشای اخبار کذب و غیرواقعی و دروغ پراکنی های مفتضحانه این رسانه ها در مورد مسائل و اتفاقات اخیر؛ از جمله تجاوز وحشیانه حکومت کودک کش به بیمارستان المعمدانی که بازتاب گسترده جهانی را به همراه داشت و موجب رسوایی رسانه های وابسته به رژیم، خشم و انزجار عمومی و بی اعتبار شدن آنها بین مردم جهان گردید.

8- بیداری ملت های اروپا و آمریکا و بسیج شدن مردم در دل غرب علیه رژیم کودک کش صهیونیستی،از بزرگترین برکات حمله "طوفان الاقصی" بود؛ بیداری که روز به روز افزایش پیدا کرد و تمام سیاست های حامیان صهیونیسم را در جهان نقش بر آب کرد.

در ادامه این دستاوردهای راهبردی جبهه حق از "عملیات طوفان الاقصی"، ضربه بزرگ دیگر به این هیمنه پوشالی، عملیات "وعده الصادق" بود که توسط جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد و ضعف این رژیم را برای جهانیان بر ملا کرد.

این عملیات وعده صادق بود که نگرش جهان را، هم نسبت به رژیم صهیونیستی و هم نسبت به ایران در بعد قدرت منطقه‌ای تغییر داد.

توده های مردم مسلمان با این عملیات،همسو و همدل با جمهوری اسلامی شدند و ایران را به عنوان قدرت قطعی منطقه و بزرگترین دولت مدافع مسلمین و مظلومین دنیا شناختند و این یعنی بالا رفتن هزینه برای حفظ رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن این رژیم به پایان عمر منحوس خود.

جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا،چه در عرصه‌های دیپلماتیک، رسانه ای، اطلاعاتی و چه در عرصه عملیاتی، علیه رژیم صهیونیستی فعالیت کرده و از مظلومان فلسطینی دفاع می‌کند، تا اینکه رئیس جمهور خادم خود را در یک سانحه از دست می‌دهد.

حال رژیم صهیونیستی که در مرز فروپاشی به سر می برد، به دنبال فرصتی است که خود را بازسازی کند و فشارها را از روی خود کاهش دهد و یکی از این یتلاش ها معطوف به انتخابات پیش روی ملت ایران است که قرار است چهاردهمین رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

آنها بخوبی می‌دانند که روی کار آمدن دولتی انقلابی و شبیه به تفکر و آرمان‌های شهید رئیسی، نسخه مطلبی برایشان نیست و این چنین دولتی که به مبانی انقلابی و اسلامی و ضد صهیونیستی اعتفاد راسخ داشته باشد، برایشان بسیار پرهزینه خواهد بود.

برای همین است که دستگاه‌‌های جاسوسی این رژیم تمام تلاش خود را برای تاثیر بر این انتخابات و روی کار آمدن فردی ضعیف متمرکز کرده است تا از این طریق و با متوجه کردن تمرکز کشور بر داخل و غافل شدن از مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین المللی، فرصتی برای بازسازی حیات تضعیف شده خود بخرد.

در همین بزنگاه است که اهمیت انتخاب مردم ایران خودش را نشان می‌دهد. یک انتخاب درست با مشارکت عمومی و مطلوب، مهمترین پشتیان اهداف انقلاب چه برای پیشرفت در داخل و چه برای تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمن بیرونی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.