باشگاه رئال مادرید: در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، پس از اینکه کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گو با نشریه «جورناله» ایتالیا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید در دوره جدید رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها حضور نخواهد داشت، این باشگاه بعدازظهر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کهکشانی‌ها همانند سابق در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: «ما طبق برنامه‌ریزی در این رقابت رسمی که با افتخار و با نهایت اشتیاق با آن مواجه می‌شویم، شرکت خواهیم کرد تا میلیون‌ها هوادار‌مان در سراسر جهان دوباره با عنوانی جدید رؤیاپردازی کنند».

نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها از تابستان سال آینده با حضور 32 باشگاه برگزار خواهد شد که این تورنمنت بیش از پیش بازیکنان تیم‌های مطرح قاره سبز را درگیر مسابقات و برنامه تیم‌ها را فشرده‌تر خواهد کرد.

آنچلوتی در این مورد به «جورناله» گفته بود: فیفا فراموش‌کار است. بازیکنان و باشگاه‌ها در این تورنمنت شرکت نخواهند کرد. تنها یک بازی رئال مادرید 20 میلیون پوند می‌ارزد و آن وقت فیفا می‌خواهد به ما برای حضور در کل تورنمنت این رقم را بدهد. خیر. چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. سایر باشگاه‌ها نیز مانند ما دعوت فیفا را رد خواهند کرد.

رئال مادرید با کسب پنج عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌هاست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.