آمار قربانیان غزه در دویست و چهل و هشتمین روز جنگ

وزارت بهداشت غزه آمار قربانیان دویست و چهل و هشتمین روز جنایت‌های مستمر رژیم اشغالگر علیه مردم غزه را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج کشتار شد که ۴۰ شهید و ۲۱۸ مجروح برجای گذاشت. همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که کادر دفاع مدنی و آمبولانس‌ها توانایی دسترسی به آن‌ها را ندارند.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، این وزارتخانه تأکید کرد: آمار قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۷ هزار و ۱۲۴ شهید و ۸۴ هزار و ۷۱۲ مجروح رسید.

در این راستا سخنگوی دفاع مدنی غزه اعلام کرد: کادر ما مشغول کمک به بیرون کشیدن شهدا و مجروحان از زیر آوارهای منزلی در استان غزه هستند. رژیم اشغالگر در این حمله یک زن و جنینش را به شهادت رسید. رژیم اشغالگر همچنان به هدف قرار دادن منازل مسکونی و قتل کودکان و زنان در غزه ادامه می‌دهد.

این رژیم اخیرا برای آزاد کردن اسرای صهیونیست خود جنایتی هولناک را در اردوگاه النصیرات و مناطق اطراف آن در مرکز نوار غزه انجام داد که به شهادت و زخمی شدن صدها تن منجر شد.

رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر جنگی خونین و ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخت و بیشتر ساختمان‌ها و مراکز غزه را منهدم و ده‌ها هزار نفر را شهید و مجروح کرد. این جنگ فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای را ایجاد کرد که باعث شد تعدادی از مردم غزه به‌ویژه کودکان در نتیجه سوءتغذیه جان خود را از دست بدهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.