آلکاراس: رویایم به حقیقت پیوست

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، شب گذشته کارلوس آلکاراس تنیسور 21 ساله اسپانیایی در بازی فینال گرنداسلم رولان‌گاروس 2024 در پنج ست الکساندر زورف را با نتایج 6 بر 3، 2 بر 6، 5 بر 7، 6 بر 1، 6 بر 2 شکست داد و قهرمان شد. این دومین عنوان فصل برای آلکاراس و همچنین نخستین پیروزی در رولان‌گاروس است.

تنیسور شماره 2 جهان گفت: این یک تورنمنت بسیار خوب برای من از همان نخستین بازی بود. از بچگی می‌خواستم در این مسابقات قهرمان شوم. من از 5،6 سالگی آن را تماشا کرده‌ام و رویایم به حقیقت پیوست. وقتی ست سوم را تمام کردم، شک و تردیدهای زیادی در مورد برد داشتم.  فکر می‌کردم به اندازه کافی برای حریف مشکل ایجاد نمی‌کنم. برای من سخت بود، اما تا جایی که می‌توانستم سخت بازی کردم. این فینال یک تورنمنت گرند‌اسلم است. آن زمان، زمان مبارزه و جستجو برای راه حل‌ها بود.

کارلوس آلکاراس در ادامه اظهار داشت: نخستین قهرمانی در هر گرنداسلم یک اتفاق فوق‌العاده است. از سویی قرار گرفتن نام من در میان برندگان اسپانیایی رولان‌گاروس شگفت‌انگیز است. من با بازی در سطوح خاکی بزرگ شدم اما بیشتر تورنمنت‌ها در سطوح سخت برگزار می‌شوند و بنابراین باید تمریناتم را به چنین زمین‌هایی انتقال می‌دادم. قبل از مسابقات گفتم، من خودم را بازیکنی می‌دانم که برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به بازی‌های زیادی ندارم. با بازیکنان خوبی در پاریس تمرین کردم و با انجام هر بازی بهتر شدم. تیم به من کمک کرد تا به صورت کامل از نظر جسمی و ذهنی آماده باشم. بنابراین فکر می‌کنم به همین دلیل است که در پایان مسابقات بهترین عملکردم را داشتم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.