وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد علی زلفی گل، در راستای برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که به تازگی در ژنو برگزار شد، از زحمات دکتر زارع پور، وزیر ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت دولت الکترونیکی سازمان، تقدیر کرد.

پنجره واحد خدمات دانشگاهی در دولت سیزدهم با همکاری وزارت علوم و سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده است. بیش از ۲۵۱ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی و بیش از ۴۹۴ سامانه از طریق این درگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (MY.GOV.IR) اتصال یافته‌اند و خدمات خود را با یکبار احراز هویت در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

گفتنی است، پنجره واحد خدمات دانشگاهی (Universities Smart Services Single Window ) به آدرس اینترنتی usw.msrt.ir توسط اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) به‌عنوان پروژه برگزیده در بخش علم الکترونیکی انتخاب شده است.

سامانه‌های مرتبط با ستاد وزارت و سازمان‌های تابعه و پنجره واحد دانشگاه‌های کشور که ارائه دهنده خدمات اداری، پژوهشی، رفاهی، آموزشی دانشگاهی و استعلام مدرک تحصیلی است، از جمله خدماتی است که از طریق این پنجره به مخاطبان عرضه می‌شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.