رسانه ازبکستانی: ایران بازی را خارج از زمین شروع کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، کاروان تیم ملی فوتبال ازبکستان شب گذشته با 5 ساعت تأخیر وارد ایران شد تا آماده رویارویی با ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 شود.

در این میان چمپیونات ازبکستان تأخیر 5 ساعته پرواز تیم ملی فوتبال این کشور با هواپیمای شرکت ایرانی را نوعی بازی خارج از زمین حریف دانست و نوشت: «قرار بود پرواز تیم ملی فوتبال ازبکستان با هواپیمایی زاگرس ایران ساعت 12:30 دقیقه به وقت محلی انجام شود، اما به دلیل نامشخصی هواپیما با 5 ساعت تأخیر به تاشکند رسید. بنابراین کادر فنی و بازیکنان مجبور شدند 5 ساعت در فرودگاه تاشکند منتظر هواپیما بمانند.

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون فوتبال ازبکستان به این دلیل پرواز ایرانی را انتخاب کرد، زیرا در دو روز گذشته پروار مستقیمی به تهران وجود نداشت. عجیب است که حتی نماینده شرکت ایرانی دلیل تأخیر 5 ساعته پرواز را نمی‌دانست. به نظر می‌رسد طرف ایرانی بازی را خارج از زمین شروع کرده است!»

تیم‌ ملی فوتبال ازبکستان در آخرین دیدارش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 از ساعت 20:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میهمان ایران خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه E ایران و ازبکستان با 13 امتیاز اول و دوم هستند و ترکمنستان و هنگ‌کنگ با یک امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند. در واقع این مسابقه جنگ سرگروهی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.