ده‌بزرگی: در بوادپست حس غرق شدن داشتم؛هیچ صدایی را نمی‌شنیدم

امیررضا ده‌بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در رابطه با شکستش در مسابقه انتخابی مقابل مهدی محسن‌نژاد در پی شکست هر دوی آنها مقابل حریف گرجستانی، اظهار داشت: به حکمت خدا اعتقاد دارم و یک جای خوب، جواب زحماتم را خواهم گرفت. شاید الان وقتش نبود.

وی که به شدت تحت تأثیر این شکست قرار گرفته بود، تصریح کرد: به هرحال المپیک را از دست دادم، 15-16 سال زجر کشیدم و این باخت برایم خیلی ناراحت‌کننده بود.

کشتی‌گیر شیرازی وزن 60 کیلوگرم که سابقه قهرمانی جوانان جهان را دارد، در مورد انتشار فیلم احساسی دلداری دادن مهدی محسن‌نژاد به او بعد از شکستش در مسابقه انتخابی گفت: آن وقت هیچ صدایی نمی‎‌شنیدم، نمی‌فهمیدم چه کسی حرف می‌زند و چه می‌گوید. حس آدمی را داشتم که در حال غرق شدن است. بعداً از بچه‌ها شنیدم که محسن‌نژاد به من دلداری می‌داد. آن زمان دنیا روی سرم خراب شده بود. خیلی زحمت کشیده بودم و می‌خواستم به المپیک بروم. به هرشکل پایان همه چیز خوب و قشنگ خواهد بود و وقتی این اتفاق برای من زیبا رقم نخورده، قطعاً نقطه پایان برایم نیست.

ده‌بزرگی تأکید کرد: برای مهدی محسن‌نژاد در المپیک پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم، ان‌شاءالله که این رقابت‌ها را با مدال طلا پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.