پیروزی ایتالیا و توقف فرانسه پیش از ورود به یورو 2024

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال در رده ملی، شب گذشته (یکشنبه) چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی ایتالیا و فرانسه به ترتیب برابر بوسنی و کانادا به میدان رفتند.

ایتالیا که در شهر امپولی میزبان تیم ملی بوسنی‌ و‌ هرزگوین بود، میهمانش را به لطف تک گل دقیقه 38 داویده فراتزی شکست داد. این آخرین بازی تدارکاتی شاگردان لوچانو اسپالتی قبل از شروع به کارشان در یورو 2024 است. اولین بازی ایتالیایی‌ها در این رقابت‌ها از ساعت 22:30 شنبه هفته آینده (به وقت تهران) برابر آلبانی خواهد بود.

تیم ملی فرانسه اما در ورزشگاه بوردو مقابل میهمانش تیم ملی کانادا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. فرانسوی‌ها نیز آخرین بازی تدارکاتی‌شان را قبل از مصاف با اتریش در دور نخست از مرحله گروهی یورو 2024 انجام دادند. اولین بازی شاگردان دیدیه دشان در یورو 2024، دوشنبه هفته آینده (از ساعت 22:30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

 

در دو بازی دوستانه دیگری که شب گذشته برگزار شد، تیم ملی اسلواکی با نتیجه قاطع 4 بر صفر ولز را در هم کوبید و گرجستان هم با نتیجه 3 بر یک از سد مونته‌نگرو گذشت. پاس گل اول تیم گرجستان در این بازی را گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای هم‌تیمی‌اش ارسال کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.