ناراحتی قلعه‌نویی و اهدای دسته گل به مربی تیم ملی فوتبال عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، دومین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی، محمد قربانی و پیام نیازمند با رسانه‌ها گفت‌و‌گو کردند.

* عوامل یک موسسه خیریه در محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان حاضر شدند و به مزایده یک پیراهن و توپ برای افراد تحت پوشش این موسسه با همکاری سرمربی و بازیکنان تیم ملی پرداختند.

* یک هوادار تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و دسته گلی را به آندرانیک تیموریان اهدا کرد.

* امیر قلعه‌نویی هم قصد داشت برای دقایقی با رسانه‌ها صحبت کند که مسئول رسانه‌ای بازی ایران - ازبکستان با این موضوع مخالفت کرد. این امر اعتراض سرمربی تیم ملی را به همراه داشت.

* پسر خردسال تیموریان که به سختی فارسی حرف می‌زد در محل تمرین تیم ملی حضور داشت. پسر تیموریان پیراهن منچسترسیتی را بر تن کرده بود.

* حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان همراه با مسعود عالی‌پور و محمد انصاری دو دستیار او میهمانان تمرین امروز تیم ملی بودند. در اواسط تمرین، قلعه‌نویی به سمت عبدی رفت و او را به وسط زمین آورد و دقایقی با او صحبت کرد.

* در زمان بازی آقاوسط، لو رفتن توپ توسط ابوالفضل جلالی، باعث شد بازیکنانی مثل سردار آزمون او را به شوخی کتک بزنند‌.

* امین راستی مربی پیشین تیم فوتبال جوانان کشورمان و حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از دیگر حاضران در محل تمرین تیم ملی بودند.

* پس از تمرینات بدنی، ملی‌پوشان به انجام تمرینات تاکتیکی زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی مشغول شدند.

به گزارش خبرآنی، تیم ملی ایران سه‌شنبه هفته جاری در آخرین بازی‌اش طی مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان می‌رود.

فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران , فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران ,

فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.