پزشکیان: کار باید به دست افراد نخبه، کارا و باتجربه بیفتد

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، مسعود پزشکیان در یکی از اولین اظهارنظرات پس از تایید صلاحیت در انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات آیا از محمدجواد ظریف در کابینه خود استفاده می‌کند، گفت: طبعاً آدم‌هایی که علم، تجربه و کارایی دارند، آدم منت‌شان را می‌کشد که بیایند سر کار نه اینکه افرادی بیایند که بگویند هرچه ما بگوییم باشد. 

وی افزود: ما اگر از افراد توانمند، عالم  نخبه استفاده کنیم به اهداف و رسالت‌هایی که رهبری تعیین کرده‌اند دست پیدا می‌کنیم و اگر جناحی و دسته‌ای عمل کنیم بعد از 45 سال باز هم عقب‌گرد خواهیم کرد. 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: ما اصولاً نباید فقر می‌داشتیم و باید در منطقه اول می‌شدیم اما علت اینکه به این افق‌ها نرسیدیم این است که کار را به دست افرادی دادیم که انگیزه، علم و مهارت برای رسیدن به اهداف را ندارند.

به گزارش خبرآنی، وزارت کشور اسامی نامزدهای احرازصلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.