یازده مدال نوجوانان بدمینتون ایران در آسیای میانه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون، روز پایانی مسابقات بدمینتون آسیای میانه (شیمکنت قزاقستان) برای نوجوانان ایرانی با کسب 7 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز به پایان رسید.

در یک نفره زیر 15 سال پسران، امیرحسین بهجتی فینال تمام ایرانی مقابل امیرعلی حاتمی را با پیروزی پشت سرگذاشت تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

در دو نفره زیر 15 سال، تیم دو نفره حاتمی و بهجتی تیم دو نفره کشور ازبکستان را شکست دادند تا طلای این دوره از رقابت‌ها برای ایران باشد.

در یک نفره زیر 17 سال، امیرعلی احمدلو کار سختی در فینال برابر بدمینتون باز ازبکستانی نداشت و با پیروزی طلای قهرمانی آسیای میانه را به گردن آویخت.

امیرعلی محمدپور به مدال برنز دست یافت ولی در دو نفره تیم احمدلو و محمد پور قزاقستان میزبان را شکست دادند تا برای کسب طلا ترک عادت نکرده باشند.

در یک نفره زیر 15 سال، مبینا سالاری برابر بدمینتون باز ازبکستانی شکست را پذیرفت و به کسب مدال نقره در این مرحله بسنده کرد.

در دو نفره زیر 15 سال، تیم دو نفره مبینا سالاری و بهار غریبی با پیروزی برابر تیم دو نفره قزاقستان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و گردن آویز طلا را از آن خود کردند.

در یک نفره زیر 17 سال، زهرا رباطی و آیسان زارعی در یک فینال تمام ایرانی به مصاف هم رفتند و در یک بازی مهیج که با سه گیم تمام شد رباطی توانست طلا را مال خود کند.

در دو نفره زیر 17 سال تیم دو نفره رباطی و زارعی در یک بازی نفس‌گیر در سه گیم متوالی توانستند تیم میزبان را شکست دهند تا تعداد طلاهای کاروان بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به عدد 7 برسد.

در مراسم اهدای مدال کاروان بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، جاسم نائب رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون، علی واجید رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا، سم و تانا اعضای کمیته توسعه بدمینتون آسیا، مددی رئیس کمیته بانوان آسیا و نائب رئیس بدمینتون ایران و فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون حضور داشتند.

بدمینتون ایران در سه دوره برگزار شده رقابت‌های بدمینتون آسیای میانه قهرمان همیشگی این رقابت‌ها بوده است و پیش از این در رقابت‌های غرب آسیا بدمینتون ایران بی‌رقیب حاضر شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.