صعود 7 کوراش‌کار ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، روز دوم از سیزدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا، امروز (یکشنبه 20 خرداد) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد.

در مسابقات اوزان مختلف، هفت ملی‌پوش ایران مقابل همه رقبا پیروز شدند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

در وزن 60- کیلوگرم مهدی قره‌قاش در دور اول «شاه علی کبیر رافی» از بنگلادش را شکست داد و در دور دوم مقابل «محمد الماسولی» از عراق به پیروزی رسید. قره‌قاش در نیمه نهایی با سید هادی سادات از افغانستان مبارزه می‌کند.

در وزن 66- کیلوگرم مجید وحید بریمانلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم «روهیت روهیت» از هند را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی با «میرالله غنی‌زاده» از افغانستان روبرو می‌شود.

در وزن 73- کیلوگرم الیاس پاکدل پس از برتری مقابل «احمد الساعدی» از عراق در دور اول، در دور دوم «چین چنگ وو» از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله با «مِکان پاردابایف» از ترکمنستان دیدار می‌کند.

در وزن 81- کیلوگرم رامین احمدزاده در دور اول «یوگندرا بیست» از نپال را مغلوب کرد و در دور دوم مقابل «احمد امین» از کویت به برتری رسید. او در نیمه نهایی با «دایانچ اومیروف» از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 90- کیلوگرم امید تیزتک در دور اول «محمد خانجی» از سوریه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او برای صعود به فینال مقابل «ایلهام کمالوف» از ترکمنستان قرار می‌گیرد.

در وزن 100- کیلوگرم مسعود قوی‌بازو در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و به نیمه نهایی رفت. او در این مرحله با «ایشینمیرات آتایف» از ترکمنستان دیدار می‌کند.

در وزن 100 کیلوگرم علیرضا نیک‌سرشت پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم «جیتش داگار» از هند را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. او در این مرحله با «شاکارممد میرممدوف» از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

رقابت‌های نیمه نهایی و فینال بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.