مهرداد محمدی: عصبانی و تحت فشار بودم، از همه عذرخواهی می‌کنم

مهرداد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره صحبت‌هایش بعد از بازی با پیکان که منجر به محرومیت 6 جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی شد عنوان کرد: بعد از بازی واقعاً تحت فشار بودم. حق ما قهرمانی بود. اصلاً قصدی برای مصاحبه نداشتم و از شدت عصبانیت و ناراحتی فقط می‌خواستم سوار ماشین شوم و به خانه بروم اما خبرنگاران محترمی که آنجا حضور داشتند اصرار کردند و من هم از سر عصبانیت و به خاطر فشارهای روانی که رویم وجود داشت، آن حرف‌ها را زدم که کاملاً اشتباه بود.

بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته گفت: سابقه من پاک پاک است و همه می‌دانند که همیشه اخلاق و ادب را رعایت می‌کنم اما متأسفانه اتفاقاتی که آن شب رخ داد، باعث شد چنین واکنشی نشان دهم که اصلاً درست نبود و از این بابت، از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در شخصیت من نیست که اینطور حرف بزنم. شما هیچ‌وقت از من بدرفتاری چه در زمین و چه در خارج از زمین ندیده‌اید. از حاشیه بدم می‌آید و به خاطر همین کمتر می‌بینید که حرف بزنم. به طور قطع دیگر چنین اتفاقی تکرار نمی‌شود. باز هم از همه عذرخواهی می‌کنم.

وینگر استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم همیشه عدالت رعایت شود و تلاش‌های یک تیم اینگونه هدر نرود. ما مستحق قهرمانی بودیم و اگر بعد از بازی ناراحت شدیم، یک بخشی به خاطر تلاش‌های خودمان بود و بخش عمده‌اش به خاطر ناراحت هواداران. کلاً فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و شرمنده هواداران شدیم.

محمدی گفت: برای فصل جدید انتظار هواداران از تیم زیاد است و امیدوارم با حمایت هواداران و  مالکان جدید و‌ مدیریت باشگاه اتفاقات خوبی را هم در لیگ نخبگان و هم لیگ برتر و جام حذفی برای تیم و هوادارانمان رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.