تعداد شهدای غزه از مرز ۳۷ هزار تن گذشت

وزارت بهداشت غزه در دویست و چهل و هفتمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی طی ساعات اخیر مرتکب هشت کشتار در این باریکه شده است.

به گزارش خبرآنی، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی طی ساعات اخیر مرتکب هشت کشتار در این باریکه شده است که ۲۸۳ شهید و ۸۱۴ مجروح برجای گذاشته است.

براساس گزارش المسیره، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که آمار قربانیان از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۷ هزار و ۸۴ شهید و ۸۴ هزار و ۴۹۴ زخمی رسیده است.

وزارت بهداشت غزه در ادامه تاکید کرد در حمله روز شنبه اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان در اردوگاه النصیرات تا بدین لحظه ۲۷۴ تن شهید و ۶۹۸ تن زخمی شده‌اند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

تعداد شهدای

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.