چرا اینترنتی شدن کارت‌سوخت دوباره به تعویق افتاد؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، 27 فروردین ماه بود که مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا به خبرآنی اعلام کرده بود: طی جلساتی که با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم، هماهنگی‌‌های لازم انجام شد تا نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه 1403 سامانه ثبت اینترنتی درخواست کارت سوخت آماده و معرفی می‌شود.

یک ماه بعد در 23 اردیبهشت ماه آقای سیدهاشمی از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خرداد ماه خبر داد و بدین صورت ثبت اینترنتی کارت سوخت یک ماه به تعویق افتاد.

در نتیجه انتظار می‌رفت که از ابتدای خرداد ماه جاری، ثبت اینترنتی کارت سوخت اینترنتی آغاز شود؛ اما همچنان با گذشت 20 روز از خرداد این امکان فراهم نشده است!

خبرنگار خبرآنی این موضوع را از مدیران فراجا پیگیری کرد؛ بر اساس این پیگیری، تمامی اطلاعات، زیرساخت‌ها و بسترهای لازم از سوی پلیس (بنیاد تعاون فراجا) در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است و در حال حاضر مشکلی برای راه‌اندازی این سامانه وجود ندارد.

حتی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، سامانه اینترنتی ثبت درخواست کارت سوخت با حضور مسئلان نفتی و سید مهدی هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا افتتاح و رونمایی شده است!

اینکه چرا وزارت نفت با وجود در اختیار گرفتن تمام  زیرساخت‌ها، دیتابانک و بسترهای لازم از سوی پلیس، همچنان اقدامات لازم نهایی برای اجرایی شدن ثبت درخواست اینترنتی کارت سوخت خودرو را اجرایی نکرده است را باید مسئولان وزارت نف پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.