لغو اردوی پیش‌فصل چین؛ اتلتیکو و PSG در مسیر اینتر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید ممکن است مجبور به لغو سفرهای از پیش برنامه‌ریزی شده خود به چین شوند؛ چرا که گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه برگزار کنندگان تور چین از پرداخت ارقام قراردادهای‌شان خودداری کرده‌اند. از دیگر دلایل مهم پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید برای این اقدام، عدم حضور اینتر و جایگرین نشدن تیمی در سطح نراتزوری است. اینتری‌ها که پیشتر اردوی پیش‌فصل چین را فیکس کرده بودند؛ در پی تغییر مالکیت از خانواده چینی ژانگ به صندوق اوک‌تری این اردو را لغو کردند. در واقع لغو اردوی چین جزو اولین تصمیمات مدیران جدید اینتر بوده است.

تیم‌های اروپایی هر ساله برای برگزاری اردوی‌های پیش‌فصل خود عازم شرق آسیا یا آمریکا می‌شوند و از محل بلیت‌فروشی و فعالیت‌های تبلیغاتی در حاشیه بازی‌های دوستانه‌ای که در آن اردوها برگزار می‌کنند، صاحب درآمدهایی قابل توجه می‌شوند. امسال اما ظاهراً چینی‌ها در پرداخت پول مشتریان‌شان خلف وعده کرده‌اند و به این ترتیب احتمال دارد که اردوی پیش فصل آنها که قرار بود اواخر ماه جولای در شهر چنگدو برگزار شود، منتفی شود.

این نخستین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد؛ چرا که سال گذشته تیم ملی آرژانتین هم که قرار بود در چین دو بازی دوستانه انجام دهد، به جای این کشور از آمریکا سر در آورد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.