خودکشی سرباز اسرائیلی، پس از دریافت دستور بازگشت به جنگ غزه

یک سرباز صهیونیستی پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرآنی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک سرباز پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

پیشتر سازمان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی ویدیویی را از مخفی شدن تعداد زیادی از سربازان رژیم صهیونیستی در داخل مقر نظامی «صوفا» واقع در منطقه غلاف غزه در جریان حمله حماس در هفتم اکتبر منتشر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته، زمانی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات «طوفان الاقصی» را آغاز کرد، به عملیات نظامی خود علیه نوار غزه ادامه داده است. عملیات حماس به کشته شدن حدود ۱۲۰۰ اسرائیلی و به اسارت گرفتن حدود ۲۵۰ نفر دیگر منجر شد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.