دادگاه عالی رژیم صهیونیستی از کابینه درباره ممنوعیت پخش الجزیره توضیح خواست

در پی تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پخش شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی، بالاترین نهاد قضایی این رژیم امروز یکشنبه خواستار توضیح دولت در این باره شد.

به گزارش خبرآنی، کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود علیه ملت فلسطین در نوار غزه توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده بود پنجم مه تصمیم به تعطیلی این کانال قطری در سرزمین‌های اشغالی گرفت.

نتانیاهو که از پوشش جنایات فجیع ارتش این رژیم در نوار غزه توسط شبکه الجزیره خشمگین است، پیش‌تر از تصمیم خود برای جلوگیری از پخش این شبکه در سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

به نقل از لوموند، شلومو کرعی، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره عنوان کرد «این شبکه تهدیدی علیه اسرائیل است» اما این تصمیم توسط انجمن حقوق مدنی در سرزمین‌های اشغالی به‌عنوان حمله به آزادی مطبوعات محکوم شد.

الجزیره نیز اتهام آسیب رساندن به امنیت رژیم صهیونیستی را رد کرده و آن را «دروغی خطرناک و مضحک» خواند که خبرنگاران این شبکه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

این شبکه پیش‌تر به‌شدت از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد و اعلام کرده بود که نیروهای این رژیم به عمد تعدادی از خبرنگاران این شبکه را در جریان درگیری در غزه هدف قرار داده و به شهادت رسانده‌اند.

الجزیره همچنین در بیانیه خود تأکید کرده بود که این تهمت‌ها و اتهامات آن را از ادامه پوشش جسورانه و حرفه‌ای تحولات غزه باز نمی‌دارد و تمامی حقوق قانونی خود را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.