شاو: در مصدوم شدنم هم خودم مقصر بودم، هم کادر پزشکی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، لوک شاو که فصل اخیر به خاطر مصدومیت عضلانی بیشتر بازی‌ها را از دست داد و تنها در 15 بازی از رقابت‌های مختلف توانست منچستریونایتد را همراهی کرد، در خصوص سومین مصدومیتش در فصل 24-2023 گفت: در بازی با استون‌ویلا (در ماه فوریه 2024) احساس درد داشتم و به همین خاطر بین دو نیمه از ترکیب بیرون رفتم. مصدوم شدنم به نوعی تقصیر همه است. تا حدی تقصیر من و تا حدودی کادر پزشکی و فکر می‌کنم همه این را بپذیرند.

وی درباره چگونگی مصدومیتش اظهار داشت: وقتی نتیجه اسکن آمد، چیز جدی وجود نداشت اما من تمام هفته را تمرین نکردم، سپس یک روز قبل از بازی با لوتون تمرین کردم. اگر سرمربی از من بخواهد بازی کنم، هرگز نه نمی‌گویم اما در آن مقطع نباید بازی می‌کردم (مصدومیت در بازی با لوتون باعث شد تا او تمام بازی‌های باقیمانده فصل را از دست بدهد).

مدافع انگلیسی منچستریونایتد که تنها مدافع چپ حاضر در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس برای حضور در مسابقات یورو 2024 است، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: همه ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم. این فصل برای من بسیار خسته‌کننده بود، مصدومیت پشت مصدومیت. شاید گاهی اوقات، مصدومیت‌ها به خصوص  مصدومیت اولم از ناحیه همسترینگ اجتناب‌پذیر بود. به هر حال باید از این دوره گذر کنم.

شاو 28 ساله که حالا برای همراهی سه‌شیر در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌‌های اروپا آماده است، در این باره اظهار داشت: مهمترین چیز حالا برای من این است که تمام تمرکزم را بر روی بازگشت به آمادگی صد درصدی بگذارم و به انگلیس برای قهرمانی در یورو 2024 کمک کنم. نمی‌توانم دروغ بگویم، دوست دارم در بازی اول‌مان در یورو 2024 مقابل صربستان بازی کنم، اما نمی‌خواهم خیلی عجله کنم چون فقط یک فرصت دارم و نمی‌خواهم دوباره مصدوم شوم.

انگلیس در گروه C مسابقات یورو 2024 با تیم‌های اسلوونی، صربستان و دانمارک همگروه است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مصدوم پزشکی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.