امکان رهگیری محصول از خط تولید تا فروش

یک استارتاپ ایرانی موفق به طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های مدیریت و هوشمندسازی در حوزه فروشگاه، انبار و خط تولید با استفاده از تکنولوژی RFID شده که امکان رهگیری محصول از ابتدای خط تولید تا مرحله فروش را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرآنی، نوری، مدیرعامل این شرکت استارتاپی در خصوص امکانات برجسته این سیستم، گفت: تسریع روند کسب‌وکار با افزایش دقت، ارتقای امنیت و افزایش سرعت به بالاترین حد ممکن از جمله ویژگی‌های بارز این سیستم است. علاوه بر این، نمایش فهرست محصولات نیز به سادگی و دقت از طریق این سیستم امکان‌پذیر است.

نوری ادامه داد: این استارتاپ همچنین نیازمندی‌های سخت‌افزاری کسب‌وکارها را نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. از جمله این نیازمندی‌ها می‌توان به انواع تگ‌های RFID، ریدرهای برد بلند RFID و ریدرهای دستی RFID اشاره کرد. همچنین، این سیستم مدیریت و هوشمندسازی از دو پنل مختلف «پنل سرکارگر خط تولید» و «پنل مدیریت تحت وب صاحب کسب‌وکار» برخوردار است.

وی، پنل سرکارگر را از دستاوردهای این تیم نام برد که امکان ثبت دیتا و اطلاعات، بررسی محصولات خوانده شده در خط تولید و نمایش لیست محصولات را برای کارفرما انجام می‌دهد، اظهار کرد: از سوی دیگر، در پنل مدیریت تحت وب، آنالیز دیتا به صورت لحظه‌ای، دسترسی به بخش‌های مختلف انبار و خط تولید و تحلیل و بررسی دیتا صورت می‌گیرد. این امکانات باعث می‌شوند که مدیران کسب‌وکار بتوانند با استفاده از داده‌های به‌روز و دقیق، تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند و روند کسب‌وکار خود را بهینه کنند.

نوری در خصوص مزیت این سیستم نسبت به نمونه مشابه خارجی، تصریح کرد: سیستم ما روند خط تولید تا فروش محصولات را به بیشترین سرعت ممکن می‌رساند. دلیل این امر کاهش گلوگاه‌ها در خط تولید و تحلیل‌های دقیق و به‌روز سیستم تحت وب است که به مدیر کسب‌وکار کمک می‌کند کسب‌وکار خود را بهینه‌سازی کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی یکی دیگر از مزایای برجسته این محصول را قیمت اقتصادی آن دانست و گفت: ما با خرید تجهیزات به‌صورت انبوه از تولیدکنندگان و مونتاژ آنها بر اساس نیاز مشتریان، توانستیم هزینه‌ها را به حداقل برسانیم؛ هزینه این محصولات بسته به نیاز مشتری بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است که برای کسب‌وکارها اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌آید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.