کار بزرگ فردین هدایتی مقابل قهرمان بزرگ/ کایالپ مغلوب شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ‌ 2024 اتحادیه جهانی، امروز در سه وزن 60، 63 و 130 کیلوگرم آغاز شد که در پیکارهای سنگین‌وزن، رضا کایالپ بعد از شکست 3-صفر بکا کاندلاکی از آذربایجان، رودرروی قهرمان ایرانی جوانان جهان قرار گرفت که در اولین تورنمنت رنک‌دار سال 2024، دوبنده المپیکی تیم ملی را به امین میرزازاده واگذار کرده بود.

فردین هدایتی بعد از آنکه با هوشیاری توانست 4 امتیاز در وقت اول از کایالپ بگیرد، از داور خواست که بعد از دادن اخطار کم‌کاری به حریف ترکیه‌ای کار به جای خاک، در سرپا دنبال شود و وقتش را برای امتیاز گرفتن در خاک از این سنگین‌وزن مقتدر تلف نکند. او وقت دوم را هم به همین شکل مدیریت کرد و کشتی را 4-صفر به سود خود خاتمه داد.

امین میرزازاده سال گذشته با شکست ثانیه آخری کایالپ در فینال مسابقات جهانی بلگراد، صاحب نشان طلا شده بود. کایالپ در مسابقات قهرمانی اروپا هم درحالیکه به دنبال رکوردشکنی بود، مقابل سیمینوف روس تن به شکست داد و به مدال نقره اروپا بسنده کرد. او نماینده سنگین‌وزن ترکیه در مسابقات المپیک 2024 پاریس است.

پیش از هدایتی، در پیکارهای وزن 60 کیلوگرم این تورنمنت، امیررضا ده‌بزرگی مقابل ابولادزه گرجستانی تن به شکست داد و مهدی محسن‌نژاد با امتیاز عالی از سد حریف ایرانی‌اش جمال ولی‌زاده که به نام اتحادیه جهانی در مسابقات شرکت کرده بود، گذشت.

میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.