هیئت جهاد اسلامی فلسطین برای ادامه مذاکرات آتش‌بس عازم دوحه می‌شود

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد این جنبش به منظور ادامه مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه، امروز، شنبه به دوحه می‌رود.

به گزارش خبرآنی، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی که توسط «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اعلام شد مبهم بوده و چند وجهی است. وی خواست تفسیر و توضیح آتش‌بس در توافقنامه مکتوب شود.

الهندی در گفت‌وگو با وبگاه شبکه خبری المیادین گفت جهاد اسلامی فلسطین امروز به دوحه می‌رود تا به مذاکرات آتش‌بس ادامه دهد و تاکید کرد موضع مقاومت روشن است و آن پایان دادن واقعی به حملات رژیم صهیونیستی، سپس تبادل اسرا و بازسازی غزه است.

وی افزود صحبت از فروپاشی آتش‌بس زود است. مصر و قطر بر مقاومت فشار می‌آورند مخصوصا که مقاومت با پیشنهاد آتش‌بس آنها که ششم ماه مه ارائه کردند، موافقت کرد.

اما دولت آمریکا به گفته الهندی، شریک هدف اصلی از حملات رژیم صهیونیستی یعنی ریشه‌کن کردن مقاومت است.

وی افزود رژیم صهیونیستی پس از هشت ماه جنگ در تحقق اهداف ادعایی خود از جمله نابودی حماس و آزادی اسرای غزه ناکام مانده است.

الهندی تاکید کرد اکنون خطر اشغالگر متوجه همه فلسطینی‌ها است که هر روز غزه و کرانه باختری را مورد حمله قرار می‌دهد. ۲ جنبش فتح و حماس خطری برای هم ندارند.

وی در خصوص مرحله پساجنگ غزه هم افزود این موضوع کاملا به فلسطین مربوط می‌شود.

اما میدان نبرد امروز به گفته الهندی از آنِ ملت فلسطین است که برای رسیدن به آزادی خود مقاومت می‌کنند. ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف جنگ غزه با شکست روبرو است.

وی در مورد جبهه‌های پشتیبانی تاکید کرد این جبهه‌ها در محاسبات آمریکا برای پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی بسیار عنصر مهمی هستند. تاثیر عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ جهانی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.