افشای دروغ پردازی‌ رژیم صهیونیستی درباره حمله به اردوگاه النصیرات

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با ارائه جزئیاتی از هویت شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در اردوگاه «النصیرات»، دروغ بودن ادعاهای تل‌آویو درباره وجود رزمندگان فلسطینی در آن را آشکار کرد.

به گزارش خبرآنی، درپی حمله به مدرسه آنروا در اردوگاه النصیرات، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی هویت پیکر ۱۷ رزمنده جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در این مدرسه شد و سپس تصاویر و اسامی آنها را منتشر کرد.

درپی این ادعای رژیم صهیونیستی، «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه صحت این ادعاهای تل‌آویو را تکذیب  کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سما، الثوابته در کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: ارتش رژیم اشغالگر با انتشار اسامی افرادی که ادعا می‌کند در قتل عام النصیرات به شهادت رسیده‌اند، اطلاعات نادرستی را منتشر و اقدام به نشر اکاذیب و گمراه کردن افکار عمومی می‌کند.

وی گفت: در میان اسامی منتشر شده توسط تل‌آویو، برخی زنده، برخی مسافر و برخی در مکان‌ها و زمان‌های دیگری به شهادت رسیده‌اند نه در اردوگاه النصیرات.

این مقام فلسطینی اضافه کرد: ارتش اسرائیل ادعا کرده است که هیچ کودکی را در این جنایت نکشته است و این درحالی است که ۱۴ تن از قربانیان کودک هستند.

وی همچنین اسامی این کودکان را منتشر کرد.

الثوابته همچنین ادامه داد: ارتش رژیم اشغالگر عمداً بیشترین تعداد ممکن از غیرنظامیان و آوارگان به ویژه کودکان و زنان را هدف قرار داده و می‌کشد و مدارس و مراکز پناهگاه و آوارگان آنروا را که ده‌ها هزار فلسطینی را در خود جای داده‌اند، هدف قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: اسرائیل و دولت آمریکا مسؤول کامل این جنایات علیه بشریت و علیه قوانین بین‌المللی هستند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنج‌شنبه مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات را که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای در نوار غزه به نقل از منابع پزشکی نوشتند در نتیجه حمله رژیم اشغالگر به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات ۴۰ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.