تلویزیون رژیم صهیونیستی: یگان‌های ذخیره در جستجوی داوطلب برای جنگیدن در غزه هستند

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یگان‌های ذخیره ارتش این رژیم با انتشار اطلاعیه‌هایی در گروه‌های واتساپ به دنبال داوطلبانی برای جنگیدن در نوار غزه هستند.

به گزارش خبرآنی، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «با وجود اینکه نیم میلیون اسرائیلی در گردان‌های ذخیره ثبت نام کردند اما تنها ۳ درصد از آنها از زمان آغاز جنگ در غزه، در این ماموریت شرکت کرده‌اند.»

یکی از سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به این شبکه عبری زبان گفت: فرسودگی شدیدی در میان سربازها و نیز فشارهای زیادی از سمت خانواده‌ها و محل‌های کار بر آنها وجود دارد.

یک سرباز ذخیره دیگر گفت: در جبهه داخلی اختلاف‌نظر کاملی وجود دارد و این ناشی از واقعیتی به دور از فضای جنگ است، این یک توهم است.

در هفته جاری در گروه‌های داخلی نیروهای ذخیره فراخوانی برای پیوستن سربازان ذخیره به تیپی که دچار کمبود نیرو است، منتشر شد، در متن این پیام آمده است، «ما به غزه می‌رویم و تقریبا یک ماه است که به دنبال سرباز هستیم.»

در پیام گردان دیگری که آن هم از کمبود نیرو رنج می‌برد، آمده است: «گردان ذخیره به دنبال راننده کامیون‌های سنگین برای پیوستن به عملیات در شمال است، آیا کسی را می‌شناسید که بخواهد در نیروهای ذخیره داوطلب شود و در معرض تیراندازی قرار بگیرد؟»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.