دوئل اولین‌ها در فینال رولان‌گاروس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، الکساندر زورف آلمانی با پیروزی برابر کسپر رود نروژی حریف کارلوس آلکاراس در فینال گرنداسلم رولان‌گاروس 2024 شد که فردا برگزار می‌شود.

روز گذشته کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره 3 جهان از سد یانیک سینر، نفر دوم رنکینگ جهانی گذشت و برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود فینالیست گرنداسلم رولان‌گاروس شد. آلکاراس 21 ساله جوان‌ترین تنیسوری است که در تمام سطوح به فینال یک تورنمنت گرند‌اسلم رسیده است.

این تنیسور اسپانیایی درباره این دستاورد خود می‌گوید: بعد از برنده شدن اخبار را بررسی می‌کنم و ثبت رکوردهای جدید عالی است، یک موفقیت بزرگ برای من. من نمی‌خواهم قبل از فینال به آن فکر کنم، اما این بدان معناست که در هر سطحی تنیس خوبی بازی می‌کنم. این دقیقاٌ همان چیزی است که وقتی به تور آمدم، می‌خواستم. احساس عالی است، اما در حال حاضر نمی‌خواهم به آن فکر کنم.

همچنین الکساندر زورف، شماره چهار جهان برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود و نخستین بار در رولان‌گاروس به فینال رسید. زورف پس از مایکل استیچ که در سال 1996 به یوگنی کافلنیکوف باخت، دومین آلمانی در تاریخ شد که به دیدار نهایی در پایتخت فرانسه رسید. سال گذشته، زورف در دور سوم رولان‌گاروس را ترک کرد و به متئو برتینی ایتالیایی باخت. در این فصل او نخستین جام خود را در مسترز رم به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.