انگلیس در خانه باخت؛ آلمان برابر یونان کامبک زد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در ادامه بازی‌‌های تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال در قاره اروپا، شب گذشته (جمعه) چندین بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی انگلیس و آلمان به ترتیب برابر ایسلند و یونان قرار گرفتند.

از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، تیم ملی انگلیس در دومین بازی تدارکاتی‌اش پیش از حضور در یورو 2024، میزبان تیم ملی ایسلند بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمانش واگذار کرد. یان داگور توراستینسون در دقیقه 12 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند. سه‌شیر در این بازی اگرچه مالکیت توپ و ضربات بیشتری به سمت دروازه داشت اما تنها یکی از 12 ضربه‌اش داخل چارچوب بود در حالی که چهار مورد از هشت شلیک ایسلند‌ها درون چارچوب قرار داشت.

در بازی همزمان در ورزشگاه بوروسیا پارک آلمان، تیم ملی این کشور پذیرای یونان بود و با اینکه گل اول را در دقیقه 33 از جورجوس ماسوراس دریافت کرد در ادامه با گلزنی کای هاورتس در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند و با گل دقیقه 89 پاسکال گروس هم به برتری رسید.

 

در یکی دیگر از بازی‌های دوستانه مهم در قاره سبز تیم‌های ملی لهستان و اوکراین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک لهستان میزبان خاتمه یافت. سباستین والوکیویز در دقیقه 11، پیوتر زیلینسکی در دقیقه 16 و تاراس رومانچوک در دقیقه 30 برای لهستانی‌ها گلزنی کردند و آرتم دووبیک در دقیقه 42 تنها گل اوکراین را به ثمر رساند.

نتایج سایر بازی‌های دوستانه روز گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

جمهوری چک 7 - مالت یک
ارمنستان 2 - قزاقستان یک
بلاروس صفر - روسیه 4
آلبانی 3 - آذربایجان یک
رومانی صفر - لیختن‌اشتاین یک
اسکاتلند 2 - فنلاند 2

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.