سازمان ملل رژیم صهیونیستی را رسما «کودک‌کُش» اعلام کرد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دبیرکل سازمان ملل متحد، این رژیم را به‌طور رسمی در لیست سیاه کودک‌کشی سازمان ملل قرار داده است.

به گزارش خبرآنی، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، امروز جمعه گزارش کرد: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل به هیأت تل‌آویو در این سازمان اطلاع داده که این رژیم را در لیست سیاه رژیم‌های کودک‌کش سازمان ملل متحد قرار داده است.

این شبکه در ادامه گزارش کرد، این لیست شامل حکومت‌هایی است که کودکان را در مناطق جنگی به قتل می‌رسانند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این تصمیم مدعی شد: امروز سازمان ملل با پیوستن به لیست حامیان «حماسِ آدم‌کُش»، خود را در لیست سیاه تاریخ قرار داده است!

وی در ادامه ادعا کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با اخلاق‌ترین ارتش جهان است و هیچ قطعنامه مضحک سازمان ملل این واقعیت را تغییر نخواهد داد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم در واکنش به این تصمیم گوترش، در تماس تلفنی با وی مدعی شد کسی که وارد لیست سیاه شد، خود گوترش است که حماس را تشویق می‌کند.

وی گفت، هدف از تصمیمات گوترش ایجاد نفرت علیه رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.