بازگشت طلایی حسن یزدانی؛ پادشاه به پاریس رسید؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، حسن یزدانی که در مرحله مقدماتی 13-2 اتهان راموس از پورتوریکو و 12-2 ایشیگورو از ژاپن را ببرد و در نیمه‌نهایی نیز 10-صفر عظمت  دولتبیکوف قزاق را از پیش رو برداشت، فینال وزن 86 کیلوگرم تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان را مقابل هیدلای آمریکایی برگزار کرد.

حریف آمریکایی در کشتی نیمه‌نهایی، کشتی‌گیر شِوِلیدزه گرجستانی را 13- 3 شکست داده بود و در فینال تلاش زیادی مقابل نماینده ایران داشت و توانست با خاک کردن حسن یزدانی، در تایم اول از او دو امتیاز بگیرد اما قهرمان المپیک 2016 ریو، با خاک کردن او، در تایم اول نتیجه را 8-2 به سود خود کرد.

یزدانی در وقت دوم با همان شیوه قبلی، بدون اجرای زیرکتف‌هایش، با خاک کردن حریف صاحب امتیاز شد و درنهایت این کشتی را با نتیجه 12-2 به اتمام رساند تا طلای تورنمنت رنک‌دار مجارستان را از آن خود کند.

نفر اول کشتی آمریکا در وزن 86 کیلوگرم، آرون بروکس است که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی این کشور، توانست دیوید تیلور را از پیش رو بردارد.

تیلور پیش از این 5 بار موفق به شکست حسن یزدانی شده بود که بعد از این باخت، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و مربیگری را استارت زد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.