صدیقی: امیدوارم میزبان خوبی برای مسابقات کوراش آسیا باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی ، امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در نشست خبری مربوط به مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در تهران گفت: خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم. امروز فدراسیون ووشو این خوشحالی را دارد که میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا است. پس از عملکرد خوب در کوراش و ووشو ، این دومین رویداد بین‌المللی است که در سال جاری میزبان هستیم و این افتخار بزرگی است. از وزارت ورزش که بسیار کمک کرد و همچنین فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون ووشو این شکل برگزاری منحصر به فرد است و امیدوارم میزبان خوبی باشیم و باب جدیدی در میزبانی رویدادهای رزمی باز شود. ما خوشحالیم که حجاب اسلامی در این مسابقات نمود پیدا می‌کند و نفرات خارجی نیز به آن احترام می‌گذارند. امیدوارم در بخش مردان نیز ملی‌پوشان کشورمان افتخارآفرینی کنند و مدال‌های ارزشمندی کسب کنند. خوشبختانه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نگاه مثبتی به فدراسیون ووشو و رشته کوراش دارد و این رشته توانسته بار زیادی در مدال آوری داشته باشد.

صدیقی افزود: تیم ملی ووشو عازم مسابقات بریکس خواهد بود که امیدواریم بیست ملی‌پوش اعزامی به این رویداد موفق باشند. امروز مجمع عمومی کنفدراسیون کوراش آسیا در تهران برگزار می‌شود. ایران با حضور نصیری نژاد و خسرویار وضعیت خوبی دارد و حمایت آنها باعث شده که این اتفاق بزرگ در تهران یعنی میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا رقم خورده است.

وی عنوان کرد: مسئولان جهانی و آسیایی تا الان از میزبانی ابراز رضایت کرده‌اند و امیدواریم میزبان خوبی باشیم و فرصت میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را هم به دست بیاوریم. این تجربه جدیدی برای فدراسیون ووشو است. از همه هموطنان دعوت می‌کنم که مسابقات را از نزدیک تماشا کنند و ملی‌پوشان را تشویق کنند.

صدیقی برای میزبانی در رشته ووشو گفت: شرایط میزبانی رویدادهای رزمی سخت است. در واقع در برگزاری همزمان مسابقات مردان و بانوان باید این چالش را به درستی مدیریت کنیم. این تجربه اول ما است تا بتوانیم به عنوان یک الگوی مناسب به فدراسیون جهانی انتقال بدهیم. ایران ظرفیت بزرگی در ووشو دارد و امیدواریم این اتفاق بیفتد. ما دوست داریم و تلاش می‌کنیم که میزبان چنین رویدادی در سطح آسیا باشیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.