فابرگاس، الکسیس سانچس را به کومو دعوت کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سسک فابرگاس سرمربی تیم فوتبال کومو که به تازگی به سری A صعود کرده، به  الکسیس سانچس پیشنهاد داد که فصل آینده برای این تیم توپ بزند.

قرارداد سانچس با اینتر تا پایان فصل گذشته اعتبار داشت و او اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. بنابراین جذب او برای کومو جز پرداخت حقوق هزینه دیگری در بر نخواهد داشت.

سانچس 35 ساله که در حال حاضر برای همراهی تیم ملی کشورش، در شیلی به سر می‌برد، برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد و احتمالاً فصل آینده هم در سری A خواهد ماند. او فصل گذشته جزو مهره‌های اصلی ترکیب اینتر نبود اما با این جود در 33 بازی‌اش برای نزاتروری 4 گل زد و 5 پاس گل داد.

در همین حال جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نیز اعلام کرد که علاوه بر کومو، پارما دیگر تیم تازه صعود کرده به سری A نیز به جذب سانچس تمایل دارد. با این حال ملحق شدن به هم‌تیمی سابق برای سانچس سناریوی جذاب‌تری است. سانچس و فابرگاس در حد فاصل سال‌های 2011 تا 2014 در بارسلونا هم‌تیمی بودند.

یک عامل دیگر که کومو را به مقصدی محتمل‌تر برای سانچس تبدیل می‌کند، منطقه‌ای است که تیم کومو در آن مستقر است. کومو در منطقه لمباردی ایتالیا واقع شده و شهر میلان نیز جزو شهر‌های آن است. بنابراین پیوستن به کومو، سانچس را از دردسر نقل مکان از خانه فعلی‌اش نجات خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.