استارت با برد بعد از 8 ماه دوری، یزدانی به حریف ژاپنی رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، دومین و آخرین رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2024 از روز گذشته (17 خرداد) با کشتی آزاد در بوداپست آغاز شد. در حالی که در روز اول این رقابت‌ها، تیم کشورمان با شش نماینده، موفق به کسب دو نشان نقره توسط عباس ابراهیم‌زاده در 65 کیلو و عادل پناهیان در 79 کیلوگرم و یک برنز توسط شهداد خسروی در 61 کیلوگرم شد، امروز نیز این رقابت‌ها در سه وزن 74، 86 و 92 کیلوگرم پیگیری شد.

حسن یزدانی بعد از هشت ماه دوری از تشک، اولین مبارزه‌اش را مقابل اتهان راموس از پورتوریکو برگزار کرد. او که بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو، کتفش را جراحی کرد، در این کشتی بدون هیچ مشکلی در ناحیه کتف کشتی‌گیر پورتوریکو را با امتیاز عالی شکست داد.

او در وقت اول 7 بر صفر از راموس پیش افتاد، کشتی‌گیری که هر چند به لحاظ فنی حرفی برای گفتن ندارد، اما مثل خیلی دیگر از کشتی‌گیران قاره آمریکا که فرصت خوبی برای کسب سهمیه از گزینشی پان‌آمریکن دارند، مجوز حضور در المپیک را گرفته است. در وقت دوم اما راموس دو امتیاز از یزدانی گرفت، با این وجود کشتی با امتیاز عالی 13 بر 2 برای کشتی‌گیر کشورمان به پایان رسید.

یزدانی با این برد، در کشتی دومش به مصاف ایشیگوروی ژاپنی خواهد رفت.

علی رضایی دیگر نماینده ایران در روز دوم جام مجارستان در وزن 74 کیلوگرم است، ایران نماینده‌ای در 92 کیلوگرم ندارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.