آغاز بهره برداری از طرح های گازرسانی به پنج شهر شمال سیستان و بلوچستان به صورت همزمان

خبرآنی/سیستان و بلوچستان آیین‌ بهره برداری از طرح های گازرسانی به پنج شهر شمال استان سیستان و بلوچستان به صورت همزمان آغاز شد.

به گزارش خبرآنی، آیین‌ بهره برداری از طرح های گازرسانی به پنج شهر شمال استان به صورت همزمان با حضور علی اوجی وزیر نفت در شرکت ملی گاز استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جواد اوجی وزیر نفت دقایقی قبل به منظور افتتاح چند طرح در بخش صنعت آب، برق و گاز وارد زاهدان شده و مورد استقبال محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولان این استان قرار گرفتند.

افتتاح بزرگترین آب‌شیرین‌کن فراساحلی در سیستان و بلوچستان و بهره مندی پنج شهر منطقه سیستان از گازطبیعی از طرح های قابل افتتاح در سفر امروز وزیر نیرو و نفت به سیستان و بلوچستان است.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان از گازرسانی به ۹ شهر و ۱۳۰ روستای این استان از سوی دولت سیزدهم خبر داد.

محمدرضا میرشکاری در گفت‌وگو با خبرآنی با تأکید بر اینکه ایفای نقش فعال شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان سبب رونق اقتصاد، تولید، اشتغال‌آفرینی و کمک به امنیت پایدار استان می‌شود، افزود: مصداق این موضوع می‌تواند بهره‌مندی ۱۳ شهر از مجموع ۵۵ شهر و ۱۴۴ روستا از مجموع ۳۲۸۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی در سیستان و بلوچستان از نعمت گاز باشد که از این تعداد، ۹ شهر و ۱۳۰ روستا در دولت سیزدهم گازرسانی شده‌اند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰ شهر و ۳۵۰ روستا نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این در حالی است که در مجموع، ۵۵۸۶ کیلومتر شبکه گاز نیز در این استان اجرایی شده که ۲۳۱۵  کیلومتر آن در دولت سیزدهم انجام شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.