جمالپور: برای اولین بار شاید 7 خوزستانی به المپیک بروند

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در رابطه با نمایندگان المپیکی کشتی خوزستان و کشتی‌گیرانی که در تورنمنت رنک‌دار بوداپست برای رسیدن به دوبنده تیم ملی روی تشک خواهند رفت، اظهار داشت: تا امروز که حضور علیرضا مُهمدی در 87 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم و همچنین یک داور و یک مربی (مهدی بشیرزاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده) از خوزستان در المپیک قطعی شده، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو هم شانس حضور در بازی‌های المپیک را دارند که بعد از مسابقات بوداپست تکلیف‌شان مشخص خواهد شد و ما امیدوار هستیم که هر سه نفر آنها به جمع المپیکی‌های‌مان اضافه شده و امسال برای اولین بار کشتی خوزستان 7 نماینده شامل 5 کشتی‌گیر و 2 داور و مربی در المپیک داشته باشد.

وی در رابطه با فرصتی که در 77 کیلوگرم به محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری برای رقابت با امین کاویانی‌نژاد داده شد تا درصورت کسب نشان طلای مسابقات مجارستان، با این کشتی‌گیر مبارزه انتخابی داشته باشند، خاطرنشان کرد: به هرحال این نظر کادرفنی تیم ملی بود. امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را گرفت و امیدوارم حتی اگر کار به انتخابی رسید، بتواند صاحب دوبنده تیم ملی شود، او این توانایی را دارد که حریفش را شکست دهد.

جمالپور تاکید کرد: خیلی خوشبین هستیم که 5 کشتی‌گیر در المپیک داشته باشیم و اگر این اتفاق بیافتد، در تاریخ ورزش خوزستان بی‌سابقه است، ضمن اینکه امیدوار هستیم از این جمع، بچه‌ها بتوانند کشتی خوزستان را صاحب نشان طلای المپیک کنند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان در خاتمه با اشاره به میزبانی از اردوی تیم ملی جوانان فرنگی گفت: اردوی شاگردان حمید باوفا به تازگی در اهواز تمام شده، ما سعی کردیم همه شرایط را برای برگزاری اردو مهیا کنیم که مربیان بتوانند به اهداف و برنامه‌های مد نظر خود برسند. اردوی خوبی هم در مسیر آماده‌سازی جوانان برای حضور در آسیایی تایلند بود، همه راضی بودند. در ترکیب 10 نفره اعزامی به این مسابقات هم 7 کشتی‌گیر خوزستانی حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.