جعفری: کمک داور ویدیویی و زمین تمرین خوب برای ما آرزوست

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره زدن 9 گل و ارسال پنج پاس گل در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از لحاظ فردی واقعاً فصل خوبی داشتم. با اینکه با ملوان نتیجه خوبی گرفتیم، اما اگر بعضی شرایط بهتر رقم می‌خورد شاید نتایج ما متفاوت می‌شد. برای مثال مصدومیت‌ها و اتفاقات، باعث شد نتوانیم از نتایج دلخواه‌مان لذت ببریم. با توجه به اینکه مشغول گذراندن خدمت سربازی هستم، امیدوارم فصل بعد هم بتوانم به تیم ملوان کمک کنم.

وی در مورد احتمال افزایش تعداد سربازان ملوان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر و تأثیر آنها روی عملکرد سپیدپوشان خزر، تصریح کرد: قطعاً اگر بازیکنان سرباز جدید انگیزه کافی داشته باشند، می‌توانند به تیم ما کمک کنند. بازیکنانی که اسم‌شان به‌عنوان سربازی مطرح شده است امتحان پس داده هستند. البته باید به مسئله زیرساخت‌ها و افزایش امکانات مالی ملوان هم توجه کافی شود. 

مهاجم تیم فوتبال ملوان راجع به علت تعدد مصدومان تیمش در فصل جاری و به ویژه در هفته‌های آخر، خاطر نشان کرد: مشکل کیفیت زمین تمرین باعث شد تعداد مصدومان تیم ما بالا برود. البته سن برخی بازیکنان ما هم بالا بود و این موضوع باعث شد مصدومیت بیشتر گریبانگیر بازیکنان شود. بیشتر مصدومیت‌ها از ناحیه آشیل و مُچ بود که این موضوع نشانگر کیفیت زمین تمرین بود. میلاد سرلک یک ماه بعد از تمرین در  انزلی با مشکل دیسک کمر روبه‌رو شد. البته در کنار مصدومیت، محرومیت هم تأثیرگذار شد. وقتی بازیکنان تأثیرگذار ما در بازی‌های مهم در دسترس کادر فنی نبودند، نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

جعفری با اشاره به عملکرد داوران در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، یادآور شد: در کنار مصدومیت و محرومیت، در برخی بازی‌ها با کم‌لطفی داوران مواجه شدیم. البته داوران ما یک توان مشخصی دارند و باید در لحظه تصمیم بگیرند. راهکار این است که از کمک داور ویدیویی کمک گرفته شود. در چند بازی برای تیم ما پنالتی گرفته نشد یا آفساید اشتباه اعلام شد. در ظاهر شاید این اشتباهات خیلی تأثیرگذار نباشد، اما در آخر فصل سرنوشت تیم را تغییر می‌دهد. برای مثال می‌گویند گل پرسپولیس آفساید بوده است، چرا از کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌کنیم که همه چیز بی حرف و حدیث باشد؟ در واقع شاید اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت سرنوشت قهرمانی تغییر می‌کرد در مقیاس بزرگ‌تر حتی شاید سرنوشت تیم‌های سقوط‌کننده هم متفاوت می‌شد.

وی با اشاره به آرزوهای فوتبالی‌ بازیکنان در ایران گفت: می‌گویند یک فردی دوست داشت راننده تاکسی شود و هر شب آرزو می‌کرد تاکسی بخرد. در حالی که پیش‌فرض راننده تاکسی شدن، خرید خودروست. در مورد فوتبالیست‌ها هم شرایط طوری پیش رفته که زمین تمرین مناسب (حتی زیرساخت مناسب) و کمک داور ویدیویی برای ما آرزو شده است. اینها امکانات خیلی خاصی نیست که برای ما تبدیل به آرزو شود، ولی شرایط اینطوری رقم خورده است.

مهاجم تیم فوتبال ملوان راجع به لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: بهتر است در این مورد صحبتی نکنم چرا که قطعاً آقای قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب می‌کند، اما بعضی بازیکنان دعوت شده از نظر آماری نسبت به بعضی دیگر جایگاه پایین‌تری دارند. با تمام این حرف‌ها آنچه بیش از همه چیز اهمیت دارد موفقیت تیم ملی است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.