مدافع آتالانتا هم یورو 2024 را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم‌ فوتبال آتالانتا که اخیراً فاتح لیگ اروپا شد، شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی خود در رقابت‌های این فصل سری A ایتالیا که دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم بود، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمانش فیورنتینا شد و فصل را در رده چهارم به پایان برد. در این بازی اما اتفاقی افتاد که خبر خوبی برای هواداران تیم ملی فوتبال ایتالیا نبود و آن مصدومیت دقایق پایانی جورجو اسکالوینی مدافع 20 ساله آتالانتا بود که در دقیقه 84 جای خود را با هانس هاتبوئر داد.

همان تست‌های اولیه پس از این دیدار نشان داد که اسکالوینی دچار پارگی رباط صلیبی شده و این بدین معناست که او شانس همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات یورو 2024 را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود این مدافع میانی جوان در ماه ژانویه 2025 به شرایط بازی برسد.

این خبر بدی برای لوچانو اسپالتی است، چرا که چند روز پیش هم اعلام شده بود فرانچسکو آچربی مدافع اینتر هم به دلیل پوبالژی (فتق ورزشی) نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایتالیا را در هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا را همراهی کند.

اسپالتی هم‌اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا تنها دو بازیکن را از لیست فعلی (28 نفره) خط بزند تا لیست 26 نفره و نهایی برای یورو 2024 مشخص شود و یا اینکه از فدریکو گاتی مدافع 25 ساله یوونتوس دعوت به‌عمل بیاورد.

سرمربی آتزوری پیش از این از 30 بازیکن برای حضور در اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال ایتالیا و برای بازی‌های دوستانه با ترکیه و بوسنی‌وهرزگوین دعوت به‌عمل آورده بود که از این بین آچربی و اسکالوینی با وجود اینکه فصل خوبی را با تیم‌های باشگاهی خود سپری کرده بودند، شانس همراهی این تیم در یورو 2024 را از دست دادند.

ایتالیا در مسابقات یورو 2024 در گروه B با تیم‌های اسپانیا، کرواسی و آلبانی همگروه است. این مسابقات در تاریخ 25 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مدافع آتالانتا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.