مودریچ: هنوز هم در سطح بالایی هستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، لوکا مودریچ که شب گذشته (شنبه) با رئال مادرید ششمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با برتری 2 بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند تجربه کرد، پس از این دیدار گفت: من می‌خواهم در این باشگاه بازنشسته شوم و بارها این را گفته‌ام. من حس در خانه بودن دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. تکلیف تمدید قراردادم هم تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

مودریچ 38 ساله دربخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: واقعاً از این خسته شده‌ام که در مورد سن من صحبت می‌کنند. من هنوز هم در سطح بالایی هستم و به لحاظ فیزیکی و ذهنی حس خیلی خوبی دارم. مردم می‌توانند نظر خود را بگویند اما من از وضعیت خودم راضی هستم.

هافبک کروات همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت ماندن در رئال مادرید به دنبال کسب هفتمین عنوان قهرمانی‌ات با این تیم خواهی بود؟»، خاطرنشان کرد: بله اما اجازه بدهید که فعلاً از این قهرمانی لذت ببرم (باخنده).

مودریچ تاکنون به کهکشانی‌ها برای کسب 26 جام مختلف کمک  کرده که از آن جمله می‌توان به 6 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا اشاره کرد.

او که در سال 2012 از تاتنهام به پرافتخارترین باشگاه اروپا پیوست، تاکنون در 534 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 39 گل، 86 پاس‌گل هم برای‌ هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مودریچ بالایی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.