آیا فلورنتینو پرس و چفرین آشتی کرده‌اند؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، فلورنتینو پرس با الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دیدار کرد و به او ماکت دروازه آلکالا مادرید را اهدا کرد. رئیس باشگاه رئال مادرید در حالی این اقدام را انجام داد که مدتی است رابطه این دو بر سر تأکید پرس بر احیای پروژه سوپرلیگ اروپا سرد شده و چفرین نیز یکی از مخالفان سرسخت شکل‌گیری این تورنمنت است.

تیم فوتبال رئال مادرید , لیگ قهرمانان اروپا , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ,

فلورنتینو پرس همچنین ماکت ورزشگاه بازسازی‌شده سانتیاگو برنابئو را به هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند و صادق خان شهردار شهر لندن اهدا کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید , لیگ قهرمانان اروپا , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) , تیم فوتبال رئال مادرید , لیگ قهرمانان اروپا , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ,

حمایت حضوری بیل از رئالی‌ها

گرت بیل  که تابستان 2021 به حضور 8 ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد، دوره‌ای که همراه با 15 قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگای اسپانیا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود، یکی از میهمانان ویژه دیدار فینال امشب (شنبه) لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و بوورسیا دورتموند است و از هم‌تیمی‌های سابقش حمایت خواهد کرد.

بیل 34 ساله در پاسخ به این پرسش که «بهترین بازیکن تمامی ادوار لیگ قهرمانان اروپا از نظر شما کیست؟»، گفت: در این مورد باید از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یکی را اننخاب کنم اما من وفادار می‌مانم و نام کریستیانو رونالدو را می‌گویم.

بال ولزی پیشین تیم‌های رئال مادرید و تاتنهام، درباره اینکه از بین او، امباپه و وینیسیوس کدامیک سریع‌تر هستند، اظهار داشت: پسرم در حال حاضر سریع‌تر از من است و او تنها 6 سال دارد. من فکر می‌کنم و به نظر می‌رسد امباپه کمی سریع‌تر است.

بیل که پیش‌بینی کرده رئال مادرید بازی امشب را با نتیجه 3 بر صفر خواهد برد، در مواجهه با این پرسش که «آیا دوست داشتی با بازیکن خاصی هم‌تیمی بودی؟» خاطرنشان کرد: هیچ‌کس! تیم ما (اشاره به رئال مادرید) پر از بازیکنان سطح بالا بود. ما بدون شک بهترین بازیکن جهان را در هر پست در اختیار داشتیم.

تیم‌های بوروسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت 22:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

فلورنتینو چفرین

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.