ملی‌پوش تنیس: نمی‌توانیم خودمان را با دیگران مقایسه کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علی یزدانی ملی‌پوش تنیس کشورمان در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازیکنان به جز حمید نداف کاپیتان‌مان که 30 ساله است، جوان هستند و مابقی حدود 22، 23 سال هستند. به نظرم تیم آینده‌دار و خوبی است.

وی درباره تمرین تیم تنیس روی زمین هارت کورد تصریح کرد: خدا را شکر این فرصت برای ما فراهم شد که در زمین هارد کورت تمرین کنیم  و بیشتر با این زمین سازگاری پیدا کنیم  وبعد به اردن برویم و تمرینات را ادامه دهیم و با سطح آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم.

«فدراسیون با سرپرستی اداره می‌شود این موضوع چه تأثیری در تمرینات تیم ملی تنیس دارد؟» ملی‌پوش تنیس در پاسخ به این سوال تصریح کرد: تأثیرش روی تمرینات ما که زیاد نیست و فکر نمی‌کنم که کسی از بچه‌ها فکرش درگیر این مسائل باشد. ما از قبل صحبت کرده بودیم که فقط تمرین کنیم و بتوانیم با تمام تمرکز در مسابقات شرکت کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم این شرایط هم حل شود و بتوانیم حمایت کامل فدراسیون را داشته باشیم.

یزدانی در واکنش به این موضوع که ویزای کشور تونس برای مسابقات نیامد و تا الان نیز ویزای اردن نیامده است، گفت: اینکه در مسابقات شرکت کنیم خیلی برای ما خوب بود. همه عوامل تلاش‌شان را کردند و کسی کم کاری نکرده است. امیدوارم در اردن بازی تدارکاتی داشته باشیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم. تایلند بعد از هفت، هشت سال از گروه دو به گروه سه سقوط کرده و به نظرم خیلی کار را سخت می‌کند. امیدوارم نتیجه خوبی در زمین هارت کورد بگیریم.

وی در خصوص اینکه سرمربی تیم تنیس امید چندانی به صعود به گروه دو مسابقات نداشته است و او چقدر به این موضوع امیدوار است، توضیح داد: بله! بازی‌ها سخت است و ما هم شرایط خیلی خوبی نداشتیم که تمرین کنیم. تیمی مثل عربستان تمام طول سال روی این زمین تمرین می‌کند اما ما فقط روی زمین خاکی تمرین می‌کنیم.  این سخت است که با 10 روز تمرین در زمین هارت کورد خودمان را با آن‌ها مقایسه کنیم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم و به نظرم شدنی است اما اگر هم نشد امیدوارم در همین سطح بمانیم و سال بعد با تلاش بیشتر به گروه دو صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.