الیاسی: به چیزی جز صعود به گروه دوم فکر نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سامیار الیاسی ملی‌پوش تیم ملی تنیس در حاشیه تمرینات این تیم در آستانه حضور در مسابقات دیوس کاپ گفت: امروز اولین اردوی تیم ملی دیوس کاپ در زمین هاردکورت بود. خدا را شکر شرایط بچه‌ها خوب است.

وی اضافه کرد: قرار بود دو هفته پیش برای مسابقات فیوچرز به تونس برویم، اما بنا دلایلی ویزا دیر آمد و نتوانستیم اعزام شویم. در حال حاضر با کمک امید سوری سرمربی تیم ملی و  حمید نداف و تونی اندوویچ مربیان تیم و کمک فدراسیون سه، چهار روز است که تمرینات را شروع کردیم و فکر می‌کنم دو، سه روز دیگر عازم اردن خواهیم شد.

ملی‌پوش تنیس کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی در مسابقات دیوس کاپ گفت: در گروه دوم جهانی بودیم و یک بازی نزدیک با استونی داشتیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم و به گروه سوم افتادیم. امسال 10 تیم در گروه سوم هستند که همه خوب هستند، اما سال گذشته دقیقاً در این شرایط بودیم و توانستیم در همین مسابقه اول شویم. با تمام توان برای بهترین اتفاق خواهیم رفت.

الیاسی در خصوص شانس صعود تیم ملی تنیس به گروه دوم اظهار داشت: صددرصد امیدوار هستیم. همانطور که توانستیم سال گذشته مسابقه را ببریم و امسال نیز شانس بالای برای صعود داریم و جز این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی در خصوص اداره فدراسیون با سرپرست گفت: واقعاً اگر امکان بود که رئیس فدراسیون قبل از اعزام ما انتخاب شود، می‌توانست انگیزه خیلی خوبی به بچه‌ها، کادر و تنیس ایران بدهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

الیاسی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.