غیبت سه ملی‌پوش باتجربه ووشو در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا از تاریخ 25 شهریورماه سال جاری در کشور ماکائو برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در این رویداد حضور خواهد داشت.

در روزهای گذشته مسابقات قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی ووشو در مشهد برگزار شد و از روز پنحشنبه 10 خرداد ماه نیز اردوی تیم‌های ملی ووشو برای حضور در بازی‌های بریکس و قهرمانی آسیا آماده کند.

در همین راستا کیوان شیرآقایی سرمربی تیم ملی ساندا کشورمان تصمیم دارد در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سه ملی‌پوش با تجربه و پرافتخار ووشو کشورمان استراحت بدهد. محسن محمدسیفی کاپیتان تیم ملی ووشو و دارنده سه مدال طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلا جهان، یوسف صبری قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو و دارنده دو مدال طلای جهان و معین تقوی قهرمان جهان ووشو ایران در این رقابت‌ها حضور نخواهند شد.

شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در این خصوص عنوان کرد: با توجه به فشردگی مسابقات و خستگی بدن‌های بازیکن با تجربه به این سه بازیکن برای حضور در قهرمانی آسیا استراحت دادیم. موضوعی که کمک خواهند تا در قهرمانی آسیا جوانگرایی داشته باشیم و از نفرات جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.