همتی: آمده‌ام که بگویم به آینده امیدوارم هستم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، عبدالناصر همتی داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز جمعه در نشست خبری، اظهار داشت: 3 سال پیش هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400، به یک نکته‌ای اشاره کردم آن نکته این بود که امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه و آسایش ملت بزرگ ایران همتراز باهمت، فداکاری، شجاعت تلاش و صبوری آنها نیست و هیچ امری مهم‌تر از معیشت و رفاه مردم شریف ایران نیست.

وی افزود: بعد از سه سال امروز درستی آن گفته‌ها را شما با تمام وجود خود درک می‌کنید. تورم سرسام‌آور و افسارگسیخته این دوره، کاهش شدید ارزش پول ملی تشدید ناترازی‌های جدی در شبکه بانکی و ادامه تحریم‌های ظالمانه امکان رشد و توسعه اساسی کشور را بشدت محدود کرده است.

داوطلب نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در این سال‌ها سطوح فقر به‌شدت افزایش یافته و قدرت خرید شما مردم به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است، گفت: همزمان رانت‌ها و فساد گسترده عده‌ای را هر روز فربه‌تر و توزیع درآمد را به نقطه‌ای بحرانی رسانده است.

همتی تاکید کرد: من آمده‌ام که بگویم امروز همچنان امیدوار به آینده هستم. با دیدن جوانان تحصیل کرده و آماده کار و اشتیاق زنان و مردان ایرانی جهت فردای بهتر برای خود و فرزندانشان، امیدواری من هر روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه آینده این کشور در دست جوانانی است که به‌دنبال یک زندگی با عزت و همراه با رفاه، بدون دغدغه‌های بیهوده سیاسی هستند، تصریح کرد: جوانانی که به‌حق اصلاح امور را از مسئولان می‌خواهند. امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست.

رئیس سابق بانک مرکزی بیان داشت: مردم انتظار دارند که مسئولان بدون شعارزدگی و بازی با الفاظ امورات اقتصادی آنها را ساماندهی کنند. امروز دیگر زمان شعارهای بی‌حاصل و وعده‌های تو خالی نیست. امروز شما مردم و من می‌دانیم که تنها راه اصلاح امور مشارکت فعال شما در انتخابات و رای قاطع شما به توقف روندهایی است که اوضاع اقتصادی کشور را به مرزهای بحرانی رسانده است.

همتی افزود: من به پشتوانه رای شما متعهد به اصلاح امور در بدنه اجرایی کشور، با هدف حذف فرآیندهای فسادخیز و تورم‌زا هستم.

وی ادامه داد: تکیه من بر همکاری با تمام نهادهای حاکمیتی و جناح‌های سیاسی برای انجام اصلاحات اقتصادی و قراردادن کشور در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد، خواهد بود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با انجام اصلاحات مورد نظر، تورم قطعاً کاهش یافته و امید و انگیزه برای سرمایه‌گذاری در کشور دوباره جان می‌گیرد. حتی در شرایط تحریم هم با تصمیمات درستی در حوزه اقتصاد کلان می‌توان میزان بازنده بودن، مردم خصوصاً حقوق‌بگیران در اقتصاد را کاهش داد.

همتی بیان داشت: سرمایه انسانی کشور در حال خسارت است و برای حفظ ارزش سرمایه انسانی باید تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.