کواکبیان: شعار دولت من صداقت با مردم است

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم امروز با حضور در محل وزارت کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنم. 

وی ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش عنوان کرد: نام دولتی که بنده می‌‌خواهم با آن به عرصه انتخابات بیایم دولت مردم سالار با شعار صداقت با مردم است.

کواکبیان همچنین با اشاره به محورهای اصلی دولت مدنظرش گفت: بنده 5 برنامه راهبردی دارم که اولین آن تحقق جمهوریت سوم است. مفهوم جمهوریت سوم یعنی ما دو رفراندم برای قانون اساسی داشتیم و بنده معتقدم که برای بار سوم باید درباره  قانون اساسی بازنگری بر اساس اصل 177 این قانون صورت بگیرد. 

دبیرکل حزب مردم سالاری مدعی شد: من معتقدم بسیاری از بن بست‌هایی که کشور با آن مواجه است به واسطه ایراداتی است که در قانون اساسی فعلی وجود دارد. 

وی افزود: دومین برنامه من رفع تمامی تحریم‌ها و برقراری ارتباط با همه دنیا بجز رژیم صهیونیستی بر مبنای اصل عزت، حکمت و مصلحت است. همچنین سومین برنامه من ثبات و تقویت پول ملی با استقلال بانک مرکزی  و چهارمین آن فسادزدایی از ارکان حکومت با شفاف‌سازی کامل است. علاوه بر این دولت من به دنبال حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان خواهد بود. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم
برچسب ها :

کواکبیان صداقت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.