دعوت حزب ندا از چهره‌های اصلاح‌طلب برای ثبت‌نام در انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ‌پایگاه خبری خبرآنی، حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان طی بیانیه‌ای با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، از چهره‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو خواست در این انتخابات ثبت‌نام کنند. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: دست تقدیر چنین رقم خورد که پس از اتفاق تلخ و دردناک سقوط بالگرد رئیس‌جمهور فقید و همراهانش، هشتم تیرماه شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری باشیم. 

این بیانیه با اشاره به مواضع حزب ندا در سالهای گذشته خاطرنشان کرده‌داستد: بیانیه‌های کارشناسی و دغدغه‌مندانه حزب ندای ایرانیان در سه سال گذشته گواهی می‌دهد که این حزب هیچ‌گاه نسبت به وضعیت اداره کشور بی‌تفاوت نبوده و در مناسبت‌های گوناگون انتقادات صریح و دلسوزانه خود را با مردم و دولتمردان در میان گذاشته است. ضمن آنکه اگر در جایی توفیقی نیز حاصل شده منصفانه به آن اشاره کرده است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری تاکید شده است: اکنون زمان آن رسیده که چهره‌های ملی، عالم، کارنامه‌دار و با برنامه اصلاح‌طلب و میانه‌رو وارد میدان ریاست جمهوری شوند. 

این بیانیه همچنین با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرده است: طی روزهای گذشته حزب ندای ایرانیان، مذاکرات فشرده و متعددی با بعضی چهره‌های شایسته و کاردان کشور داشته و ضمن طرح دغدغه‌ها، در جریان ملاحظات افراد برای کاندیداتوری قرار گرفته است.  

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

اصلاح انتخابات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.