سوادکوهی در 86 کیلو سر وزن نرسید؛ درگیری با داوران در زنجان!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز (دهم خرداد) در 5 وزن 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم در زنجان شروع شد. در حالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی جزو مسابقات اصلی در چرخه انتخابی تیم ملی نبود، نفرات اصلی و مدعی دوبنده تیم ملی از شرکت در آن معاف بودند.

یکی از اتفاقات روز اول این رقابت‌ها، سر وزن نرسیدن علی سوادکوهی مدعی سال‌های گذشته وزن 79 کیلوگرم که در ماه‌های گذشته به وزن المپیکی 86 کیلوگرم آمده، بود؛ این کشتی‌گیر که چند ماه قبل به فینال مسابقات قهرمانی کشور رسید و برتری 4-صفر را در 40 ثانیه پایانی کشتی فینال با شکست 6-4 مقابل هادی وفایی‌پور عوض کرد، در حالی که جام تختی یک کیلوگرم ارفاق وزنی داشت، سر وزن نرسید و در ادامه نیز برخوردی با داوران حاضر در محل وزن‌کشی داشت که گزارش آن به فدراسیون کشتی ارائه خواهد شد.

فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی موضوع را بعد از جام تختی بررسی خواهند کرد که سر وزن نرسیدن علی سوادکوهی عمدی و یا غیرعمدی بوده است.

پیش از این فدراسیون اعلام کرده کشتی‌گیران مجاز به شرکت در جام تختی، درصورت غیبت، در چرخه سال 2025 سهمیه نخواهند داشت و باید از انتخابی استانی استارت بزنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.