پیام تسلیت مجمع همیاری زنان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، مجمع همیاری مدیریت زنان در پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه در سانحه سقوط بالگرد  را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

باسمه تعالی
 
فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

دیر زمانی نیست که مردم ایران ناباورانه به سوگ شهادت مردی از سلاله حضرت زهرا (س) و همراهان  عزیزش نشسته‌اند؛ مردانی که ردای زیبای شهادت بر تن کردند تا باران الطاف خفیه الهی با خیزش میلیون‌ها مرد و زن و پیر و جوان این ملت در تشییع پیکرهای پاکشان، درخت تنومند انقلاب اسلامی را بارورتر سازد.

رئیسی عزیز، رئیس‌جمهوری "محترم و مغتنم"، با کفایت و جامع‌الاطراف و تجسم عینی اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی بود که شاخص‌های جدیدی در همه عرصه‌ها از خود بر جای گذاشت؛ شاخص‌هایی کم‌نظیر که منجر به افزایش انتظارات مردم در مدیریت اجرائی کشور شد. 

این عاشق دلسوخته اسلام و امام رئوف، پس از سالیان طولانی خدمت، سرانجام در شب ولادت مولایش در آغوش او آرام گرفت. 

شاید بتوان بخشی از فضائل اخلاقی، سلوک معنوی و مدیریت راهبردی او را این‌چنین بیان کرد: 

▪️شهید رئیسی خدمتگذاری پرتلاش و مسئولیت‌پذیر برای حل مسائل مردم، خصوصا محرومان و مستضعفان بود که لحظه‌ای از پا ننشست و جانش را در این راه فدا کرد.

▪️او پرچم شعارهای انقلاب نظیر عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، پرهیز از اشرافی‌گری و حمایت از محرومان را برافراشت و با شهادتش ستاره‌ای روشن شد تا انسان‌ها در پرتو آن راه خود را بیابند.

▪️"خادم‌الرضا" انسانی متواضع، صبور، ولایت‌پذیر، خدامحور و تشنه خدمت بود که در سایه این صفات نهال امید و اعتماد در دل‌ها کاشت و لباس اخلاق برتن سیاست نمود.

▪️ او الگوی برجسته‌ای از مدیریت جهادی بود که به دور از حاشیه‌سازی و جزئی‌نگری، شاخص‌های کلان مدیریتی را ارتقاء بخشید.

▪️تعامل و همدلی با سایر قوا و پرهیز از رقابت‌های منفی و سعه صدر مثال‌زدنی از  دیگر ویژگی‌های "شهید خدمت" بود. او هیچگاه با هیاهو، غوغاسالاری و گلایه‌مندی  خاطر رهبری و مردم را مکدر نکرد.

▪️دیپلماسی فعال در سطح بین‌المللی، حمایت جانانه از محور مقاومت و آرمان فلسطین، از دیگر ویژگی‌های بارز دولت شهید رئیسی و شخص وزیر امور خارجه انقلابی او بود.

▪️دیدگاه متعالی و ارزشمند او در خصوص جایگاه و  شخصیت زنان و زمینه‌سازی برای تامین حقوق همه‌جانبه آنها، برگرفته از اسلام ناب و منطبق بر دیدگاه امامین انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست به‌طوری‌که "لایحه ارتقاءامنیت زنان دربرابر سوءرفتار" در زمان مسئولیت قضائی وی تنظیم و در زمان ریاست جمهوری ایشان جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود.

مجمع همیاری مدیریت زنان، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر عزیز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران که به رسم تکریم و قدرشناسی از خدمتگذاران راستین خود، تشییعی تاریخی از آنان به عمل آوردند، امیدوار است این شور و عاطفه جمعی همراه با بصیرت و همگرایی و وحدت، منتج به انتخاب فردی برای سکان اجرایی کشور گردد که بر استمرار راه و منش و تداوم مدیریت راهبردی آن عزیز سفرکرده و یاران آسمانیش مداومت داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.