۲۳۶ روز جنایت و شهادت ۳۶ هزار و ۱۷۱ فلسطینی در غزه

جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در حالی برای دویست و سی و ششمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدا و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۶ کشتار در غزه شد که ۷۵ شهید و ۲۸۴ مجروح بر جای گذاشت. همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در مسیرهایی هستند که کادر دفاع مدنی و آمبولانس‌ها قدرت دسترسی به آن‌ها را ندارند.

این وزارتخانه تأکید کرد: آمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۳۶ هزار و ۱۷۱ شهید و ۸۱ هزار و ۴۲۰ مجروح رسیده است.

همچنین اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اسرائیل عمدا سیستم پزشکی در شهر رفح و شمال غزه را از بین می‌برد. سیستم درمانی قدرت تعامل با کشتارهای پی در پی در شهر رفح و شمال غزه را ندارد.

وی افزود: رژیم اشغالگر جهان را فریب می‌دهد که منطقه المواصی امن است و بعد کشتارهای هولناکی در آنجا انجام می‌دهد.

القدره خواهان ورود بیمارستان‌های میدانی و تیم‌های پزشکی اضطراری به رفح و شمال غزه و فراهم کردن گذرگاه‌های امن برای ورود فوری سوخت و کمک‌های پزشکی شد. وی خواهان توقف تهدیدات مستمر اسرائیل علیه موسسات و کادرهای پزشکی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی با تشدید حملات به رفح در جنوب و جبالیا در شمال نوار غزه، برای دویست و سی و ششمین روز متوالی به جنگ نسل‌کشی در نوار غزه ادامه داده و در حال ارتکاب جنایات بیشتر و هدف قرار دادن آوارگان فلسطینی در چادرهایشان است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.