به گزارش خبرنگار خبرآنی، گمرک ایران در بخشنامهای ضمن اشاره به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، اعلام کرد که در صورت لغو ممنوعیت ورود توسط مراجع ذیصلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنی، گمرک ایران در بخشنامهای ضمن اشاره به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، اعلام کرد که در صورت لغو ممنوعیت ورود توسط مراجع ذیصلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد تعیین شده است.
